The best Side of عمده کیف زنانه شیک

Wiki Article

جستجو گردشگری تور مسافرتی سفرگردی رستورانگردی تفریحگردی ویدئوگردی مجله پیشنهاد مکان

بازار سلطانی به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات در تهران شناخته می‌شود. اگر از عشاق بدلیجات هستید می‌توانید هر نوع بدلیجات که دوست دارید را در این بازار بخرید. حتی لوازم ساخت بدلیجات هم در این محدوده پیدا می‌شود.

در ۳۲۶ مغازه ی این مرکز خرید می توان برندهای معروفی مانند پیرگاردین، پوما، آدیداس، دایزل، خانه و آشپزخانه، نایک و بامبو و غیره را دید.

بازار پارچه مولوی همیشه معروف بوده و هرکس دنبال خرید پارچه یا پرده بود اولین انتخابش خیابان مولوی بود. این‌جا می‌تونید کیف و کفش ارزان هم برای خرید پیدا کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید عمده کیف مستقیم از تولیدی و واردکننده کیف عمده از کجا بخرم؟

تا به اینجا مراکز خرید ارزان و باکیفیت تهران را معرفی کردیم. شاید برخی سوال داشته باشند که در پایتخت، مراکز خرید لوکس و گران نیز وجود دارد و اگر کسی تمایل به خرید کالاهای لوکس داشته باشد get more info باید به کجا برود؟

جدیدترین محبوب ترین پربازدید ترین بیشترین نظر نزدیکترین

لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان تهران را از کجا پیدا کنیم؟

برای خرید کیف و کفش عمده هم می‌توانید به بازار بزرگ بروید و هم چهارراه سیروس و خیابان فردوسی.

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل جاجرود

برای خرید پارچه در عبدل آباد هم می‌توانید از روی طاقه‌هایی که در مغازه‌ها قرار دارد، جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی پارچه‌های کیلویی که برای دوخت دستمال و دستگیره مورد استفاده قرار می‌گیرد را هم در این بازار پیدا خواهید کرد.

برج گلدیس فلکه دوم صادقیه هم می‌تواند گزینه خوبی برای خرید یک کفش شیک آن هم با قسمت اقتصادی باشد.

نازی آباد و عبدل آباد از نظر قیمت در یک سطح قرار دارند. اما هر دو از نظر کیفیت اجناسشان با پاساژهای خوب تهران برابری می‌کنند.

Report this wiki page